Известие

Collapse
No announcement yet.

От ДОТ 4 към ДОТ 5.1

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • От ДОТ 4 към ДОТ 5.1

    Колеги взех си Брембо Макс отпред,нови накладки Феродо и сега искам да сменя спирачната течност,защото е доста мръсна...Прави ли се промивка с нещо друго или направо се налива ДОТ 5.1,докато не се появяви на всяко колело от нея и това е всичко ?
    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

  • #2
    Няма нужда да точиш и да промиваш. Наливаш и обезвъздушаваш докато излезе чиста течност и това е. Двете течности са напълно съвместими.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Няма нужда да точиш и да промиваш. Наливаш и обезвъздушаваш докато излезе чиста...
      Човека казва че е доста мръсна.Така ще набута още по-добре гняста по трасето.Аз например развих всички щуцери включително и на помпата.Купих си евтина спирачна течност и я излях.Напомпах няколко пъти след което пуснах въздух по системата.Не съм използвал нищо за промивка.Източи се евтината и си сипах ДОТ4.
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #4
        Излишно упражнение, но и така става.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Ми днеска на един Гоуф сменявахме спирачната течност и беше отврат,направо като тиня,но си изкара чиста от всички колела...Знам,че дот 5.1 е новата подобрена версия на дот 4,но исках да съм сигурен,че може да се смесят.Мерси за бързите отговори
          Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

          Alfonso 156 2.4 140 -new breed

          Comment


          • #6
            Карам с 5.1 - бомба си е, никакви ядове.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Карам с 5.1 - бомба си е, никакви ядове.....
              А като цяло има ли по-добър ефект от ДОТ4 при интензивни спирания,съдеинителя също как е и като цяло заслужава ли си ?
              Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

              Alfonso 156 2.4 140 -new breed

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                ..... и като цяло заслужава ли си ?
                DOT 5.1

                Спирачна течност на силиконова основа със силно подобрени антикорозионни качества.

                Предимства:
                - превъзходни качества в сравнение с ДОТ 3 и ДОТ 4 течности.
                Има много високa температура на кипене, независимо от погълнатата вода;

                - съвместима с всички гумени уплътнения.

                Недостатъци:

                DOT5.1 не е силиконова течност и абсорбират вода;
                - подобно на DOT 3 u DOT 4 уврежда боите;

                Или казано по друг начин при интензивни натоварващи,системата спирания или от около 200км/ч ще си сигурен че течността няма да почне да "ври" и ще запази качеството си на нагнетяваща течност.
                Last edited by Linkestis; d.m.y г., 23:44.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #9
                  Тая тема я четох,но все пак в реалният живот нещата не винаги са същите,друго е да ти каже колега,който е карал по-спортно с ДОТ4 и след това я е заменил с ДОТ5.1
                  Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                  Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                  Comment


                  • #10
                    Най-отдолу съм ти написал допълнително
                    Аз разликата я усещам по това че Алфата тежи 1.7т и всеки ден спирам от 200-220км/ч. до 30-40км/ч. като се усеща много натиска които упражнявам върху педала и този които използвам при другата /с ДОТ 4/ с малка разлика в скоростта.
                    В София на градско и по нервно тръгни спри също се усеща.Вече за пистата Ники ще ти каже.Ама мисля че с горният си пост беше категоричен.
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #11
                      Мдаа значи съм разбрал точно Иначе на колко хиляди км или години се сменява ДОТ5.1 ? Смених си задни дискове,жила за ръчната,сега остава Брембото отпред,накладките и новата течност и повече за спирачки няма да питам :Д (освен за грешки по АБС :Д)

                      П.С. Къде ги развиваш тия скорости всеки ден ? :Д
                      Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                      Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                      Comment


                      • #12
                        Живея извън София,а работата,родителите и детето са в София..посока Калотина
                        Сменяй си спирачната течност поне на една година и половина.
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • #13
                          Спирачната течност се сменя на всеки 2г, DOT5.1 си е супер, само че и за нея важи същото. При всички случаи след 2-3 години ще е по-зле от нова DOT4 Така, че всеки си преценя според джоба, но най-важното е навременната смяна, понеже дърпа влага и градуса на кипене пада. Масово се кара със спирачна течност, кипяща под 150 градуса на незнайно колко години.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                            А като цяло има ли по-добър ефект от ДОТ4 при интензивни спирания,съдеинителя също как е и като цяло заслужава ли си ?
                            О, като цяло няма да усетиш разликата в ежедневно каране има едно въображаемо чуство, че видиш ли си сложил по харна течност, и сега си мисли човек че спира по добре.......просто е по качествена от дот 4.......е има си малко разлика, но при нормални карания трудно се усеща, освен ако не сложиш и 4 стоманени маркуча и цялостен ъпгрейд на системата......аз я слагам щото ми се налага да я използвам в интензивни спирания, натоварено каране и прочее......а и за мен спирането е по важно от ускоряването и там компромис с абсолютно нищо не правя.......
                            Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 10:58.
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Ако целта ти е да спираш екстремно и да не се притесняваш, че течността ще заври, има една RBF 600 (Има и 660) дето въпреки, че е ДОТ4 мисля, че има по-добри свойства специално за издръжливост на температура...

                              Comment

                              Working...
                              X